16 juni vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 16 juni vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

16 juni vegas

Door: Astrid Vreeburg

Blijf op de hoogte en volg astrid

16 Juni 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

16 juni, Las Vegas
Gisteravond besloten vandaag is goed uit te slapen, nou dat nam ik te letterlijk werd om 12 uur wakker! en Peter een uurtje eerder dus hij is gaan roken en had een lekker bakkie thee voor me meegenomen. We waren van plan om vandaag lekker bij het zwembad te liggen, gewoon even een dagje rust. Komen we bij het zwembad, zat er geen water in! Was er gisteren glas in het zwembad gevallen, hebben ze het hele zwembad leeg laten lopen…. toch maar besloten bij het (lege) zwembad te gaan liggen en de (warme) hot tube in te gaan, die was dan wel warm, maar als je eruit kwam koelde je toch wel enigszins af met het briesje wat er stond. Daar 3 uurtjes gelegen te hebben gingen we douchen en richting het oude gedeelte van Las Vegas, we hadden eerst wat gedronken op een terrasje om vervolgens richting de zipp line te lopen. We konden gelijk doorlopen naar boven waar we een hesje aan kregen met allerlei gordels, daarna met een lift verder naar boven, daar aangekomen moesten we op de buik liggen en werden we met een kabel vast gemaakt aan de lijn boven ons, de mat onder ons verdween naar beneden, zodat we vrij kwamen te hangen aan de kabel. Het luik voor ons ging open en we vlogen naar buiten, ge-wel-dig zo gaaf, dat vrije gevoel dat je krijgt en al die mensen die onder je lopen en wij er zo hoog over heen vliegen dat geeft zo een kick, een heel apart gevoel. We hebben daarna daar een restaurant opgezocht, en hebben nog wat drinken gehaald voor morgen in onze koelbox. We hebben Las Vegas afgesloten door nog eens over de strip te rijden, en hebben daarna onze kamer opgezocht.

• 18 Juni 2016 - 08:35

E De Ridder:

Echt zooooo gaaf, die zipp-line.
    Ik heb dat op tv gezien, en dat zag er zo geweldig uit.
    Wat een onwijze manier om de stad te bezichtigen.

En dat hebben jullie dan weer....wil je een keer rust en lekker afkoelen, heb je een leeg zwembad!

• 18 Juni 2016 - 11:15

Miranda :

Gaaaaaaf!!!!!! Die zippline... Wat jullie verslagen betreft ben ik weer helemaal bij. Het lijkt wel een droom wat je zo meemaakt en ziet, zo onwerkelijk lijkt mij. Fantastische belevenis.
    Maar ik lees niet in je verslag over een trouwmoment????? Graag duidelijkheid?????