28 juni, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 28 juni, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

28 juni, Los Angeles

Door: Astrid Vreeburg

Blijf op de hoogte en volg astrid

28 Juni 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend naar Venice Beach gereden, vervolgens een fiets gehuurd om langs de Muscle Beach te rijden, waar er baseball, volleybal, fitness en er zelfs geturnd werd. Er ligt een prachtig aangelegd skatepark, boulevard met winkeltjes, het doet aan de hippie tijd denken, de vele graffiti voert de boventoon met de vele excentrieke mensen, de muziek, de relaxte sfeer die hier hangt geeft ons een loom gevoel, hier zouden we wel kunnen blijven hangen de rest van de dag, maar uiteraard doen we dat niet en zijn we doorgereden naar Monica Beach, met zijn prachtige geheel houten pier die vol staat met diversen winkeltjes en restaurantjes en zelfs een kermis is aanwezig, en hebben dan ook een ritje in de achtbaan gemaakt , wat ik overigens erg stoer van Peter vindt wegens zijn hoogtevrees, maar ook heeft hij natuurlijk al gevlogen aan de zipp-line, in een kabelbaan gezeten, in een hoog reuzenrad gezeten, dus hij heeft zichzelf deze vakantie overtroffen. We zijn doorgereden naar down Town LA en zijn daar een Mexicaans marktje over gelopen, hebben Union Square(station) bekeken, nog wat rond gedwaald en terug gegaan naar de auto. We vonden het genoeg voor vandaag en zijn terug gereden naar ons hotel om ons op te frissen en vervolgens een hapje te gaan eten.

• 29 Juni 2016 - 21:36

E De Ridder:

Heerlijk om deze bezienswaardigheden lekker op de fiets te kunnen doen.
    Lekker relaxed, en je ziet van alles.