15 juni Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 15 juni Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

15 juni Las Vegas

Door: Astrid Vreeburg

Blijf op de hoogte en volg astrid

15 Juni 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zouden vandaag even wat uitslapen, maar zoiets moet je ook niet hardop uitspreken, want om half 9 vanmorgen werd er op de deur getikt door de huishouddienst, waren vergeten de kaart aan de deurklink te hangen. Dus tja dan er maar meteen uit, tickets gekocht voor in het reuzenrad, nog even gauw ontbijten, gekeken of de winkel van Celine Dion nog in caesar palace zat en tot mijn plezier was de winkel er nog alleen veel artikelen van Mariah Carrey verkochten ze nu, want zij treed daar momenteel op. Toen terug naar het reuzenrad om daar nu toch in te gaan, was gaaf om al die hotels van boven af te zien. Daarna naar het oude gedeelte van Vegas geweest de Freemontstreet, wat te gek was, winkeltjes, restaurants, straatartiesten en natuurlijk de zipp-line, dat is een soort sky-diving, maar dan hang je aan een kabel die weer vast zit aan je rug(althans aan je vest) die je aan krijgt. We hebben de tickets alvast gekocht voor morgenavond, spannend we zijn benieuwd! We zijn terug gegaan naar het hotel om te douchen en om te kleden, want Peter had gratis kaartjes gekregen voor de nachtclub omnium, waar dit weekend het spektakel EDC met o.a. armin van buuren, afro jack enz. zich gaat afspelen! Erg jammer dat wij donderdag weggaan, want er waren nog kaarten beschikbaar voor vrijdagavond met Armin. Maar goed wij dus omgekleed en richting omnium, wordt Peter op de rug getikt dat hij er niet in mocht met zijn sneakers, en hij heeft geen nette schoenen bij zich, hij had een vervelende avond, ik vond het zo sneu hij had zich er zo op verheugd om omnium van binnen te zien en ik werd zo opgezweept door zijn enthousiasme dat ook ik wel erg nieuwsgierig werd. Maar helaas dit nachtelijk avontuur was niet voor ons weggelegd. We zijn nog een klein stukje wezen wandelen, en toen toch maar naar het hotel gegaan.

• 18 Juni 2016 - 08:32

E De Ridder:

Jeetje, wat is dat balen geweest voor Peter!
    Wat vreselijk jammer als je je er zo op hebt verheugd.
    Wat een enorme hoogte, dat reuzenrad. Prachtig om zo de stad te overzien.