17 juni Las vegas/Zion, - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 17 juni Las vegas/Zion, - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

17 juni Las vegas/Zion,

Door: Astrid Vreeburg

Blijf op de hoogte en volg astrid

17 Juni 2016 | Verenigde Staten, Hurricane

Vandaag mijn geliefde Las Vegas verlaten en naar Hurricane gereden, wat wederom een mooie weg bleek, Na 2 uurtjes rijden bereikten we het motel, dat gelegen ligt in een klein dorpje tussen diverse heuvels, het motel is heel wat anders dan de hotels die we aangedaan hebben, het heeft 2 verdiepingen en een galerij, echt zo’n motel die je ook veel in films ziet, alleen dan wel netter. Het motel heeft ook een zwembad(je) waar we wel even gebruik van gemaakt hebben. Het was hier 35 graden vanmiddag, en in Las Vegas was het net zo heet, dat we echt even een stapje terug moeten doen nu. Dus heerlijk op een bedje gelegen met een goed boek, we hebben goed bereik hier dus Peter de krant gelezen op zijn mobiel. We zijn naar de supermarkt gegaan, die zijn hier mega niet normaal, hele brede paden en ze verkopen werkelijk alle producten die je maar bedenken kunt. We zitten hier op een half uur rijden van het nationaal park Zion af, en gaan daar morgen naar toe, het zal flink afzien zijn met deze temperatuur, maar het zal ongetwijfeld de moeite waard zijn.

• 18 Juni 2016 - 08:45

E De Ridder:

Zo lekker om ondanks al dat moois ook even een dagje rust te kunnen nemen.
    Hoe hoe kun je dat beter doen dan bij een zwembad.
    Het is wel erg warm daar zeg!

• 18 Juni 2016 - 10:58

Hans:

Geweldig om weer iets te lezen over jullie belevenissen. We maakten ons al ongerust met een paar dagen radiostilte

• 18 Juni 2016 - 16:45

Jokevreeburg:

Wel heet daar maar lekker ontspannen in een zwembad niks mis mee dacht ook eerst of alles goed was maar dat is dus gelukkig wel zo maar weer lekker verder genieten en wij genieten mee

• 18 Juni 2016 - 23:40

Ellen Geensen:

Yes...ik heb weer even bijgelezen.
    Tjonge jonge, ik val van de ene verbazing in de andere! Wat een gave reis, wat goed voorbereid!
    Xxxx