10 juni San Fransisco/ monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 10 juni San Fransisco/ monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

10 juni San Fransisco/ monterey

Blijf op de hoogte en volg astrid

10 Juni 2016 | Verenigde Staten, Monterey

Hoi, we zijn vandaag vanaf San Francisco naar monterey gereden wat 2 uurtjes rijden was. Wat een prachtige rit met veel heuvellandschap. Onderweg even gestopt bij een mega winkelgebied met vele grote winkels, waar wij alleen de supermarkt even zijn ingegaan om een koelbox aan te schaffen, voordat we de natuurparken gaan bezoeken, daar het verstandig is om drinken bij je hebben gezien de hitte in de parken! We kwamen Monterey binnen en ik was op slag verliefd op dit stadje met zijn gekleurde huizen met veranda, veel groen, brede straten, en het stadje ligt ook nog aan zee. We hadden een prachtige zonnige dag vandaag, maar toch nog wat aan de frisse kant. Vanaf morgen zullen de temperaturen behoorlijk oplopen, aangezien we nu meer het binnenland in gaan. We kwamen bij ons hotel en wauw wat een bizar mooi hotel, met een torentje en een veranda.Ik zei bij aankomst ahh ik zou graag in dat torentje willen...laat dat torentje nou onze kamer zijn, zoooo blij met die toevalligheid, het hotel is zo huiselijk het met een open haard een bank, echt geweldig! Een schommelbank op de veranda ik ben super gecharmeerd van dit hotel. We hebben de koffers in onze kamer gedeponeerd en zijn gelijk de 17 mile route gaan rijden die eindigde in het schattige dorp Carmel. De 17 mile loopt langs de grote oceaan. We hebben de cyprusboom op een rots mogen aanschouwen, zeeotters, prachtige hoge golven die stuk sloegen op de rotsen, prachtige landhuizen, rots vol met vogels, kortom het was prachtig! Ook nog een hert gezien die midden op de weg stond toen we monterey binnen kwamen rijden, dat was zo onwerkelijk hahaha. Vanaaf nog klein stukje gewandeld, wat gegeten en terug naar onze mooie kamer.

• 11 Juni 2016 - 09:22

Esther De Ridder:

Ondanks dat er nog geen foto's zijn, kan ik bijna zien hoe het eruit ziet.
    Je verteld het zo levendig.
    Het klinkt echt geweldig!

• 11 Juni 2016 - 10:36

Tineke:

Wat heerlijk weer om je verslag te lezen, of ik bij jullie ben, geniet er van !!
    Dikke kus X

• 11 Juni 2016 - 10:56

Miranda:

Leuk hoor om je verslagen te lezen. Wat zien jullie veel en dan te bedenken dat er nog veel meer moois volgt. Ik volg jullie met plezier. Enjoy!

• 11 Juni 2016 - 11:08

Hans:

Tot op heden nog een groot avontuur. Van de ene verbazing in de andere. Dat moet bij dit soort reizen. Geniet er van, blijf schrijven en nog heel veel mooie ervaringen toegewenst. Volgende week wordt het al leuk om je eigen verslagen nog eens terug te lezen. Zul je merken wat je allemaal al weer "vergeten" bent. Ook voor ons voelt het alsof we een beetje met jullie meereizen

• 11 Juni 2016 - 19:02

Astrid Vreeburg:

Gelukkig dat jullie mijn schrijfwijze kunnen waarderen en ook fijn om te lezen dat jullie meer willen, want vroeg me een klein beetje af of ik niet te veel veel schrijf hahaha, maar vindt het zo fijn om alles op te schrijven, het is zo overweldigend allemaal we zijn al helemaal amerika gek, maar het wordt alleen maar meer en meer, wat een prachtig land....xxx

• 11 Juni 2016 - 22:16

Ellen Geensen:

Daar je zo verbeeldend :-) schrijft is het erg leuk om te lezen, Assepoester in je eigen torentje! Loveeee xxxx