9 Juni Mustang San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 9 Juni Mustang San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

9 Juni Mustang San Fransisco

Door: Astrid Vreeburg

Blijf op de hoogte en volg astrid

09 Juni 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Peter was in jubelstemming vanmorgen, want hij mocht de auto halen, we hebben gauw ontbeten en zijn met de bus en tram naar het verhuurbedrijf gereisd. Daar aangekomen, we dachten dat we vanaf 10 uur de auto konden halen dat bleek dus OM 10 uur te zijn (we waren een klein uurtje later) hadden ze geen mustang meer staan en moest nu van een ander verhuurbedrijf naar ons gebracht worden, we moesten daardoor een half uurtje overbruggen en zijn wat gaan drinken in een coffeeshop. Peter en ik wilden dolgraag een witte, maar rood of blauw vond ik ook nog wel mooi, er is maar 1 kleur waar ik echt niet van houd en dat is zwart voor een auto. Weer terug bij het verhuurbedrijf werd ons vertelt dat de auto…….juist…. zwart was! Maar mag de pret niet drukken hoor, want hij rijd fantastisch, maar wat ik zo ontzettend knap vindt, peter gaat zitten hij bestuurt de auto een drukke straat uit en rijdt de verdere dag overal naar toe zonder op een kaart te kijken, hij weet gewoon de weg uit zijn hoofd! Echt dat is voor mij onbegrijpelijk. We zijn over de Golden Gate bridge naar Sausalito gegaan, dat is een dorp met o.a huizen op de zee gebouwd, dus vergelijkbaar met een woonboot, maar dan een echt huis met verdiepingen, geweldig had daar een hele dag kunnen vertoeven zo mooi vond ik dat. We zijn nog naar Het Golden Gate park geweest wat zeer mooi was aangelegd met o.a. super grote speelweides. En natuurlijk het bekende bochtenweggetje in de Lombardstreet mocht niet ontbreken, maar wij vonden dat tegenvallen, het is echt een heel kort stukje weg met ik denk zo,n 4 a' 5 bochten. We hebben even goed aan de auto kunnen wennen dus gaan morgen met een gerust hart aan de roadtrip beginnen. Althans peter ik heb hier nog niet durven rijden, mij te stijl hier. Misschien mag ik morgen even van manlief, want ik begrijp dat hij het ook geweldig vindt om te rijden. O even iets heel anders… als je hier naar het toilet gaat en je spoelt door spoelt alles netjes weg, maar er komt ook weer water terug in de pot wat blijft staan…vervolgens ga je weer naar het toilet en …..kom je er nat uit, maar ze zijn zo gek nog niet hoor die Amerikanen, er staat nergens zo,n vieze toiletborstel en dat hoeft dan ook niet de pot blijft schoon en je hebt geen geurtjes, alleen een natte kont, dat dan weer wel! Nou dit was het wel weer voor vandaag, wij gaan slapen!

  • 10 Juni 2016 - 16:13

    Esther De Ridder:

    Wat een gave auto joh! En juist mooi, dat zwart.
    Hier houden jullie het wel een tijdje in uit.

    En knap hé, dat Peter gewoon overal naar toe rijdt zonder tom.
    Zet mij in een vreemde stad neer, en ik kom nooit meer thuis.
    Lekker genieten van jullie eigen autotje en de rooad trip.

  • 10 Juni 2016 - 18:17

    Joke Vreeburg:

    Ik kan alleen maar zeggen wat is alles topple jullie stralen van plezier van oor tot oor ook ik wordt daar heel blij om dus lekker door genieten x x

  • 10 Juni 2016 - 20:25

    Kees Huizinga:

    Fantastische bak hoor. Enne, mooi zwart is niet lelijk hahahahaha. Geniet ervan

  • 11 Juni 2016 - 00:58

    Astrid Vreeburg:

    Het is allemaal super en we vinden het zo leuk om van jullie te horen dat jullie met ons mee genieten, ik probeer te illustreren wat wij hier zien en meemaken, maar is best nog lastig, maar hoop dat het overkomt...veel liefs van ons xxx

  • 11 Juni 2016 - 22:20

    Ellengeensen@hotmail.com:

    I love BLACK! :-)

    Dat schoonmaken vd bips is heel hygiënisch...doen ze in meerdere landen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

astrid

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 7497

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 01 Juli 2016

roadtrip door west amerika

Landen bezocht: