20 juni, Lake Powell - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 20 juni, Lake Powell - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

20 juni, Lake Powell

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg astrid

20 Juni 2016 | Verenigde Staten, Kayenta

Eindelijk was daar de dag aangebroken dat we een dag gaan waterskieeën op het Lake powell! We hebben vanochtend onze waterski's zelf mogen ophalen, door een pick up auto van de verhuurder mee te krijgen. Peter vond het wel wat spannend daar hij nog nooit met een pick up gereden heeft, laat staan met 2 waterski's erachter, en dan te bedenken dat we eerst nog naar de supermarkt moesten om drinken te halen, maar dat ging goed er zijn altijd en overal grote parkeerplekken gereserveerd voor campers en aanhangwagens. We zijn naar marine gereden en daar de ski's te water gelaten, ik ben het water ingegaan om de 2 ski's vast te houden en Peter heeft de auto weggebracht. Peter heeft al vaker op zo'n jetski gezeten, maar ik nog nooit! Nu begrijp ik waarom hij er elke vakantie op wilt racen, want wat is dat onwijs gaaf, en dan nu gewoon een hele dag op zo'n ski te mogen zitten en ook nog is met een uitzicht op een prachtig decor van vele rotspartijen waar je dan ook nog tussendoor die rotsepartijen door kan varen, tja daar kan ik geen woorden voor verzinnen zo overweldigend mooi, wat een verwennerij, het besef wat een grote wat een bofkonten wij toch zijn. maar ook an deze dag kwam een eind, om 17 uur moesten de ski's terug zijn en dat waren ze dan ook precies, we hebben van elke minuut genoten, het was weer een bijzonder mooie dag. We zijn nadat we de waterski's hebben teruggebracht meteen doorgereden naar Monument valley, waar het volgend hotel alweer op het progamma stond.We zijn 20.45 uur aangekomen bij het hotel en de klok is weer een uur vooruit gegaan in de 1.5 uur die we gereden hebben. Nu gaan we weer ons bed in, want de hele dag op het water met 44 graden heeft ons behoorlijk uitgeblust!

• 21 Juni 2016 - 13:10

E De Ridder:

Wat een onwijs gaaf speelgoed hé.
    Zeker met die temperature.
    Grappig trouwens dat je steeds weer die tijdverschillen hebt.

Wat een prachtige foto's bij jullie vorige verslag. Heel mooi, dat rood.

• 21 Juni 2016 - 21:38

Annemiek:

Nou daar was hij dan eindelijk. Peter z'n andere speeltje deze vakantie! Wat zullen jullie genoten hebben! En wat vind ik het stoer van je As! Dat je ondanks je onzekerheid over je rug alles gewoon doet! Je laat je niet uit de weg slaan en je niet belemmeren! Super super super stoer! Lekker genieten toppers. We missen jullie, maar dat jullie zo genieten maakt veel goed xxxx

• 22 Juni 2016 - 13:30

Jokevreeburg:

Geen woorden voor wat een belevenis 2 kleine figuurtjes op dat grote wateroppervlak en alles er om heen zo oneindig wat een herinneringen hebben jullie met alles kunnen jullie denk ik jaren op teren en ookvan mij een compliment dat je alles toch doet ondanks je rug hou van je

• 24 Juni 2016 - 20:25

Diny Doesburg :

Ik geniet van jullie reis , een hele belevenis .
    Vriendin van je moeder

Ik heb tot 20 juni mee kunnen kijken
    Maar nu heb ik het niet meer
    Fijne vakantie jullie , wij hebben ook deze reis gemaakt in 2005