12 juni, Oakhurst/ Yosemite National park - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 12 juni, Oakhurst/ Yosemite National park - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

12 juni, Oakhurst/ Yosemite National park

Blijf op de hoogte en volg astrid

12 Juni 2016 | Verenigde Staten, Oakhurst

Vandaag fris en fruitig opgestaan, even een wasje gedaan, ontbeten en op weg naar Yosemite park, na een half uurtje rijden schrik ik me dood van Peter, hij gooit ineens zijn been de lucht in krijgt ogen als schoteltjes (en wat een geluk dat hij snel kon stoppen op een 2 baans weg) remt en springt uit de auto en laat zijn deur open staan, ik schrok, want de auto,s reden rakelings langs, dus dacht o jee zijn teen speelt op ( hij heeft daar last van) dus ik ook snel uit stappen natuurlijk, Peter voelde iets op zijn been springen en viel er af toen hij zijn been omhoog gooide. Nadat hij zijn stoel naar achtewren deed kwam er een miniscuul klein kikkertje tevoorschijn, dus die zwartrijder moest er uit dus Peter op zoek, want die erwt was gevlucht in de auto en ik lag ondertussen in een stuip het was geen gezicht, stoel naar voren en weer naar achteren, weet niet hoe vaak dit zich herhaalt heeft, maar heel veel in ieder geval, we hebben daar zeker 20 minuten gestaan om dit levens gevaarlijke beest uit de auto te krijgen, Peter nog met een stok onder zijn stoel harken. In ieder geval zagen we hem niet meer en zijn uiteindelijk weer ingestapt en verder gereden, en hebben de levensgevaarlijke zwartrijder niet meer teruggezien gelukkig! Maar moet er nog wel even bij vermelden dat als ik achter het stuur had gezeten zeer waarschijnlijk gegild zou hebben, onmiddellijk op de rem zou trappen, met alle gevolgen van dien! Na een half uurtje reden we het park in, wat een prachtig adembenemend natuurgeweld, weet het niet anders te omschrijven, wat is dit een ongelooflijk mooi park met zijn vele bomen op verschillende hoogtevlakken, de vele bergen, de stenen rotspartijen, en dan dit spektakel hebben mogen aanschouwen, valt de regen echt met bakken uit de hemel en de bergen werden opgeslokt door de wolken, waardoor er een deken van mist over bomen en dal viel. Hierdoor werden we onverhoopt en gedwongen af te haken en richting ons hotel te rijden! De weersberichten voor morgen zijn wat beter, dus nu staan we om 6 uur op om de verloren tijd proberen in te halen zodat we morgen zoveel mogelijk van Yosemite kunnen genieten, waar we overigens toch doorheen moeten rijden om bij ons volgende bestemming Mammoth lakes te komen, dat helemaal aan de ander kant van dit immens grote park ligt.

  • 13 Juni 2016 - 09:48

    Ellen:

    Hihihi, ik zie het zo voor me: ik zou denken aan een epileptische aanval!
    Mannen....hoop niet dat er een slangetje uit een boom door jullie open dak valt.
    Heul veul plezierkes xxx

  • 13 Juni 2016 - 09:51

    Thera:

    Wel een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag. Jullie hebben wel mooie tochten. Geniet ervan!
    Liefs ma

  • 13 Juni 2016 - 16:06

    Joke Vreeburg:

    Haaaa wist niet dat peter zo gauw in paniek was held op sokken hii nou ja ik had ook wel gegild maar daar zijn wij vrouwen voor toch x x

  • 13 Juni 2016 - 17:20

    Esther De Ridder:

    Hahaha., wat een enorm monster die aan het meeliften was.
    Logisch dat Peter vond dat hij er direct uitmoest.
    Kan me voorstellen dat je best schrikt als hij plotseling op je springt..

    Wat een mooie foto's zeg.
    Ondanks dat het niet zo mooi weer was, zie je duidelijk hoe mooi het daar is.
    Hopelijk morgen nog veel meer genieten als het weer waat helderder is.

  • 13 Juni 2016 - 20:30

    Irene Huizinga:

    Ik zou ook heel erg zijn geschrokken en net als peter willen zoeken tot ik hem had. Zekerheid voor alles je kent me.HaHa. Hopelijk morgen beter weer en dat jullie meer kunnen genieten van Yosemite park. Het ziet er nu al heel mooi uit laat staan met helder weer.groetjes Irene en kees natuurlijk.

  • 16 Juni 2016 - 23:53

    Ellen:

    Troelie, waar blijft het volgende verslag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

astrid

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 7447

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 01 Juli 2016

roadtrip door west amerika

Landen bezocht: