6 juni Van New York naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu 6 juni Van New York naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van astrid vreeburg - WaarBenJij.nu

6 juni Van New York naar San Francisco

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg astrid

06 Juni 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Zoals afgesproken werden we keurig om 6 uur gewekt, we hebben snel gedoucht en aangekleed, want om 7 uur werden we opgehaald om naar de luchthavente gaan. Nog snel koffie en thee gehaald om even goed wakker te worden, al kregen we daar de gelegenheid niet echt voor, want de bus was wat aan de vroege kant. Vervolgens kriskras manhatton doorgereden daar we nog wat passagiers moesten oppikken voor we richting luchthaven konden rijden. De spits viel gelukkig mee..om 9 uur hadden we ingecheckt en waren we al door de douane heen! Nog even lekker tijd om te ontbijten voor we de lucht in gaan. Bij de gate staan stoelen, en tafels met usb aansluiting en stopcontact zodat je je electronica kunt opladen. peter heeft geluk, want deze keer vliegen we met zijn favoriete vliegtuig, nl de boeing 757, en ik moet zeggen de stoelen zitten goed en de beenruimte is royaal. Na wederom een rustige vlucht veilig geland, weer even in overleg hoe we deze keer naar het hotel gaan. En omdat het vorige keer met de bus zo goed bevallen is besloten om dat ook nu weer te doen, met de luxe dat we nu voor het hotel afgezet werden. In de bus zat een echtpaar die op vakantie waren geweest in Iran en die uiteraard ook de luxe hadden thuis afgezet te worden, voor ons erg leuk ,want ze wonen op de bekende heuvels ''twin peaks'' en kijken uit over heel San Francisco, werkelijk schitterend!! Onze eerste indruk van San Francisco is gemoedelijk, relaxed, met zijn geweldige huizen met ronde welvingen. Het is hier groen, maar vooral de hoogteverschillen van de wegen/stoepen die niet lopend zijn te doen zo steil. Het verschil zit m ook in de mensen, ze zijn vriendelijk, (kunnen lachen) en is alles relax, maar in New York kost tijd geld er is altijd haast er wordt geen tijd gespendeerd aan een vriendelijk woord of een praatje. Onze hotelkamer is schitterend, heel groot met 2 kingsize bedden. We zitten ook nog is aan DE Lombardstreet wat kunnen we ons nog meer wensen...We zijn even wat simpels wezen eten, we waren behoorlijk moe door eerst die 6 uur tijdverschil wat nu inmiddels 9 uur is geworden

• 07 Juni 2016 - 10:24

Tineke:

Nu ben je toch echt Jarig, Van Harte Gefeliciteerd geniet van San Francisco XX

• 07 Juni 2016 - 13:38

Joke Vreeburg:

Wat geweldig allemaal genieten heerllijk toch

• 07 Juni 2016 - 13:45

Esther De Ridder:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

• 07 Juni 2016 - 15:50

Annemiek:

Wat is het toch geweldig om jullie zo te volgen ! Zijn we er toch een beetje bij.
    Enne, Sarah je bent nu toch echt wel jarig hiha.. Gefeliciteerd ! En geniet. Maar daar twijfel ik niet aan. De verhalen laten duidelijk zien dat jullie dat doen! Dikke kus van ons

• 07 Juni 2016 - 16:07

Esther De Ridder:

Ik had een heel verhaal getypt, maar er bleef alleen een felicitatie over.

Wat een bijzondere plek om je verjaardag te vieren hé?
    En hoe leuk is het contrast.... eerst het drukke New York, en nu het gemoedelijke San Fransisco.
    Misschien lukt het hier om leuke contacten te leggen met de locals.
    Ik kijk weer uit naar het volgende verslag en de foto's.
    Nog een hele gezellige verjaardag xxx

• 07 Juni 2016 - 18:16

Astrid Vreeburg:

Dank jullie wel allemaal we vinden het erg leuk om onze verhalen op te schrijven omdat het voor ons ook een goede uitlaadklep bied, we zien en beleven zoveel dat het goed is om dat op deze manier te uiten! Veel liefs van ons xxx

• 07 Juni 2016 - 20:27

Hans:

Van Harte Astrid en nog vele mooie en gezonde jaren. Blijf vooral schrijven, het wordt niet met veel plezier gelezen